Wednesday, December 8, 2010

Serabut akhir tahun

2 hari lepas Mak aku kol kate adek aku yg nombor 2, kena tahan wad sebab denggi.
masyaAllah serba tak kena aku dibuatnya..
Mak aku pun demam jgk..tapi tak duduk wad sebab kalau mak aku duk wad sape nak jage adek aku lagi 2 org kt rumah wei ??
harapnya cepat la sembuh mereka semua.
amin ya Allah ..
T.T



jaga kesihatan dan persekitaran anda. Ini makhluk manyak bahaya wooo..



Dalam tengah risau, aku juga pening memikirkan nak cari rumah2/bilik sewa berdekatan TTDI/Damansara sebab aku akan mula praktikal awal Januari nanti yg beralamat di,


No.29, Lorong Datuk Sulaiman 7, Taman Tun Dr Ismail,
60000 Kuala Lumpur

sesape ade tau umah2/bilik2 sewa yg berdekatan, boleh la pm saya secepat mungkin ya..
segala bantuan anda amatlah dihargai..
T.T

No comments:

Post a Comment