Sunday, December 5, 2010

Bangkitlah Harimau !


NorShahrul Idlan Talaha a.k.a Matyo (9) dribble dah mcm Messi aku tgk..suka tgk dia masuk celah tepi..terbaeklah ! buat lagi !


Aku tak cepat melatah bila skuad bolasepak negara kena belasah dgn tuan rumah, Indonesia pada perlawanan pembukaan Piala AFF Suzuki sebab aku memahami situasi mereka..
malas nak cakap banyak,

game dgn siam (Thailand) pulak aku anggap diorang dah improve sikit..better than before..
tapi seperti biasa, lambat panas..
2nd half baru nak gegar keeper siam tu..

Khyrill Muhymeen(senior sekolah aku dlu) masuk minit berapa ntah masa 1st half, nampak gerak sikit wing ..
sepatutnya dia masuk awal lagi..tapi unlucky bro, last minute jgk kau buat mistake yang tak patut..
T.T
basic tu bro..tahan bola..aduh..kempunan aku nak tgk Malaysia menang sebagai hadiah hari jadi aku time tu..

tapi tak pe, yang penting teruskan berjuang..
Selasa ini, bertemu Laos...
menang itu wajib.
Indonesia kena menang dgn Thailand, baru kita boleh layak to the next round..

tapi kalau diorg dah berpakat, so..sayonara la bebeh..see u next time.
harapnya tidak berlaku la..

so i think that's all. dah suboh ni... moh ler kite...

No comments:

Post a Comment